DENEBUNU KUTUSU #EKİM 2017




Telefonumda ki eski fotoğrafları karıştırırken bilin bakalım ne buldum ? En son gelen Denebunu kutumu :) Anneme göndermek için fotoğraflarını çekmiştim , unutmuşum . 




Bu benim yakalayabildiğim ikinci kutum . İlk olarak Ocak 2017 ' de kayıt olmuştum . Şansıma Şubat kutusu hemen çıktı . Ondan sonra da " aaa ne güzel her ay alabilirim demek ki " dedim ama öyle olmuyormuş .




 Her geçen gün katılım sayısı arttıkça kutuları almak daha da zorlaşıyor . Kutu yayınlanır yayınlanmaz girip kontrol etmek gerekiyor . Tabi bazen yine de denk gelmiyor . Sizin kayıt olurken profilinizde doldurduğunuz alanlara göre seçiliyorsunuz .




Artık kutulardan daha çok kişi yararlanabilsin diye , birkaç ay önce ' Exclusive ' kutularını çıkardılar . Bu kutularda da birkaç tane yüksek fiyatlı ürünü bir araya getirerek bize sunuyorlar . Tabi küçük bir ayrıntıyı da bilmeyenler için belirtmeliyim , ' Exclusive ' kutuları ücretli .




İlk kutum geldiğin de çok sevinmiştim . Keşke bunları paylaşabileceğim anlatabileceğim bir blogum olsa diyordum . Kader ... Aradan aylar geçse de artık gerçek oldu :)


Bu yazıyı okuyanlara bir de sorularım var  :)

Siz de Denebunu ' ya üye misiniz ?
İlk defa mı duydunuz ?
Böyle üyeliklerinizin olduğu alanlar var mı ? Varsa bizimle paylaşır mısınız ?


Yorumlar

  1. güzel miydiiii çorba ve harç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırında poşetli tavuk çeşnisini denedik güzeldi :) biz bunun diğer çeşitlerini de sık sık kullanırız . köfte harcı da fena değildi

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar