HASTANE ÇANTAMDA NE VAR ? NASIL HAZIRLANMALI ?




En son yazımı yazdığımda hamileydim . Bebeğimize kavuşmamıza günler kalmıştı .
Artık ben bir anneyim :)


Hamilelik döneminde en çok araştırdığım konu başlığı " Hastane çantamda ne var ? ,nasıl hazırlamalıyım ?" idi .


Hangi eksiklerim var ? Ya tamam değil ise ? O güzel anların heyecanıyla youtubedan bir çok video izleyip , blog yazısı okumuştum .


Hazırlamaya  başladıkça kendime göre kişiselleştirdiğim bir listem oldu .
Benim gibi bol bol araştıran güzel anneler için bu listeyi paylaşmak istiyorum . 


 Bu arada ben çantamı bir gün önce hazırladım :) 
Her şey çantaya yerleşecek şekilde hazırdı ama çantaya yerleştirirsem hemen doğuracakmışım gibi hissediyordum :)


PS : Bu liste Ocak ayı için hazırlanmıştır .




Anne İçin :


  • Lohusa Elbisesi ( Fotoğraf çekimi için )
  • Nevresim Takımı 
  • Lohusa Tacı ve Terliği
  • Hamile Çamaşırı ( 2 Adet ) 
  • Depend ( Bunu mutlaka almayı unutmayın )
  • Çorap
  • Emzirme Sütyeni
  • Emzirme Atleti
  • Gecelik ( Doğumdan sonra giyebilmek için - 1 Adet )
  • Pijama ( 1 Adet )
  • Anne Çantası
  • Göğüs Ucu Kremi ( Mutlaka alın )
  • Göğüs Pedi ( 4 adet )
  • Göğüs Pompası ( Benim doktorum yanımda bulundurmamı istedi )
  • Eve Dönerken Giyebilmek İçin Rahat Hissettirecek Kıyafet
  • Diş Fırçası - Diş Macunu
  • Tarak - Bakım Ürünleri - Toka
  • Hastane Terliği
  • Korse 




Bebek İçin :


  • Bebek Bezi ( 10 Adet )
  • Islak Mendil
  • Kalın Peluş Battaniye
  • Örme Battaniye
  • Penye Battaniye ( 2 adet )
  • Alt Açma Pedi ( 2 Adet )
  • Çorap ( 3 Tane + Patik )
  • Biberon
  • 5 ' li Hastane Çıkışı ( Tulumlu )
  • 5 ' li Hastane Çıkışı ( Normal )
  • Doğduğunda Giyeceği Hastane Çıkışı ( Ben bunları bir kese içine koydum ) 
------>   ( Tulum + Eldiven + Şapka + Zıbın + Battaniye + 1 tane bez + Papalı alt )
  • Omuz Bezi ( 2 Tane )
  • Ağız Mendili ( 3 Tane )
  • Çıtçıtlı Badi ( 3 Tane )
  • Emzik
  • Emzik Kutusu
  • Yelek
  • Puset 
  • Puset Örtüsü

Yorumlar

Popüler Yayınlar